piątek, 25 kwietnia 2014

Zielone dni :)





Bilans z wczoraj :
ŚN:
-serek wiejski lekki
-łyżeczka miodu
-mała kromka chleba razowego
IIŚN:
-kanapka : 2 kromki chleba graham, ser żółty, 2 plastry pomidora, 4 plastry ogórka zielonego
-jabłko
-no i niestety 1/2 drożdżówki z serem, taka mniejsza
OB:
-1/2 miseczki krupniku
-omlet z 2 jaj
POD:
-kawa
KOL:
-danio waniliowe
-banan

Bilans z dzisiaj:
ŚN:
-bułka z ziarnami
-łyżka sera twarogowego, 3 plastry pomidora, 4 plastry ogórka
-cappuccino
IIŚN:
-tymbark fruktajl truskawka-banan
OB:
-1/2 torebki ryżu
-kawałek smażonej ryby
-porcja brokuła (ok 1/3 główki brokuła)








Wczoraj nie miałam napadu, dzisiaj też nie, ale nie mów hop.. Więc nic pewnego nie mówię odnośnie dzisiejszego dnia. Nigdy nie nastawiam się ani na dobry dzień, ani na zły. Co ma być to będzie. Codziennie się staram z całych sił, ale wiecie jak to jest.. Człowiek jest tylko człowiekiem i czasami choroba przejmuje kontrole.
Mimo wszystko jest lepiej, dawno nie zdarzyły mi się 2 zielone dni, dzisiaj jeśli się uda, będzie 3:)

Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze.
Trzymajcie się chudo :*

3 komentarze:

  1. Pięknie, dwa dni, a wręcz prawie trzy to ślicznie :)
    Powodzenia :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że u Ciebie pojawiło się trochę słońca ;) Tak trzymaj. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne bilanse. spokojnie mogłyby być moje, podobają mi się.. wszystko po trochę i to co trzeba :)
    jakie 2-3 dni.. będzie tych zielonych dużo więcej :)

    OdpowiedzUsuń